Mesto Šamorín - Somorja Város
Menu

Verejná súťaž ne realizáciu stavebných prác

27. jan 2010.

Mesto Šamorín vypisuje verejnú súťaž ne realizáciu stavebných prác, kde predmetom obstarávania je
„Rekonštrukcia spoločnej hasičskej stanice a hasičskej zbrojnice v Šamoríne“.
Podmienky súťaže sú uvedené v tejto kapitole resp. budú zverejnené na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk – vestník – aktuálne vestníky .
Podmienky súťaže sú zverejnené aj na našek webovej stránke aj na stránke úradu.

2010-01-15-od – 2010-02-08-do

Miesto konania: Šamorín,

00191 – MSP
Vestník č. 8/2010 – 15.1.2010
 
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
 
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Práce.
 
 
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
 Mesto Šamorín  
IČO: 00305723  
Hlavná 37, 931 01 Šamorín  
Slovenská republika  
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Hlavná 37 Šamorín  
Kontaktná osoba: Ing.Valacsayová Mária  
Telefón: 031/5900427  
Fax: 031/5900400  
E-mail: stav@new.samorin.sk  
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa/obstarávateľa (URL): www.new.samorin.sk  
 
 Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
 Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
 Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
 Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
 § 6 ods. 1 písm. b).
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
 Iný predmet činnosti
 
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.
 
 
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia spoločnej hasičskej stanice a hasičskej zbrojnice v Šamoríne.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
a) Stavebné práce.
 Uskutočnenie prác.
 Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania prác: Šamorín, Požiarnická ulica
 NUTS kód:
  SK021.
 
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
 Jedná sa o vykonanie rekonštrukcie spoločnej hasičskej stanice a hasičskej zbrojnice v Šamoríne, v rozsahu zateplenie objektu, výmena otvorov, zateplenie plochej strechy, vytvorenie podkrovných priestorov, rekonštrukcia vykurovania, elektroinštalácie, zdravotechniky, vytvorenie špecializovaných priestorov – sklzovej šachty, dekontaminačného priestoru, skladu nebezpečných látok, obnova vstupnej časti.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
 Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45216121-8.
Doplnkový slovník: IA13-5.
 
 Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45261000-4, 45261410-1, 45310000-3, 45421130-4, 45443000-4.
 
II.1.7. Rozdelenie na časti
 Nie.
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
 
 Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 
 Hodnota: 556 937,0500 EUR
II.2.2. Opcie
Nie.
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
 Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
 Hodnota: 14
 
 
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
nepožaduje sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Zákazka bude financovaná z finančných prostriedkov zo štrukturálnych fondov EÚ a z vlastných rozpočtových prostriedkov mesta.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
obstarávateľ vyžaduje od skupiny dodávateľov, aby pred uzavretím zmluvy vytvorili subjekt bez právnej subjektivity podľa § 829 a nasl.OZ (združenie)
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Áno.
 opis osobitných podmienok: Zmluva o dielo nadobudne účinnosť za podmienky poskytnutia nenávratného finančného príspevku na predmet zákazky. Po uzatvorení zmluvy s poskytovateľom nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ bude zmluva o dielo úspešného uchádzača prispôsobená zmluve medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov. S podmienkami musí úspešný uchádzač súhlasiť. 
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
 Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Splnenie podmienok musí preukázať v zmysle § 26 ods. 2 zákona, v prípade potreby s požitím ustanovení § 26 ods. 3 a ods. 4 zákona. Uchádzač môže požadované doklady podľa § 26 ods. 1, 2 nahradiť predložením originálu alebo overenej kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač je povinný okrem potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov preukázať aj doklad v zmysle § 26 ods. 1 písm f) v súlade s § 155 ods. 8 písm. a). Podrobnosti sú stanovené v súťažných podkladoch. 
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
 Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie v zmysle § 27 nasledovne : – vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, o tom, že uchádzač nebol za rok 2009 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie – doklad musí byť predložený v origináli, prípadne v jeho osvedčenej kópii, nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia dokladov. – výkazom ziskov a strát (v prípade podnikateľa – fyzickej osoby výkazy o príjmoch a výdavkoch) za roky 2006, 2007, 2008, potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, originál alebo overená kópia. Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie v zmysle § 27 nasledovne : – vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, o tom, že uchádzač nebol za rok 2009 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie – doklad musí byť predložený v origináli, prípadne v jeho osvedčenej kópii, nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia dokladov. – výkazom ziskov a strát (v prípade podnikateľa – fyzickej osoby výkazy o príjmoch a výdavkoch) za roky 2006, 2007, 2008, potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, originál alebo overená kópia. 1. Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak sa uplatňujú): Obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň štandardov : požaduje sa za roky 2006, 2007, 2008, celkový ročný obrat uchádzača min. 1,8 mil EUR za každý rok, alebo min. 5,4 mil EUR za roky 2006,2007,2008 ako súčet obratov. Uchádzač túto podmienku preukáže na samostatnom liste, podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzačom. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie v zmysle § 27 nasledovne :- vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, o tom, že uchádzač nebol za rok 2009 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie – doklad musí byť predložený v origináli, prípadne v jeho osvedčenej kópii, nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia dokladov. – výkazom ziskov a strát (v prípade podnikateľa – fyzickej osoby výkazy o príjmoch a výdavkoch) za roky 2006, 2007, 2008, potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, originál alebo overená kópia. 1. Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak sa uplatňujú): Obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň štandardov : požaduje sa za roky 2006, 2007, 2008, celkový ročný obrat uchádzača min. 1,8 mil EUR za každý rok, alebo min. 5,4 mil EUR za roky 2006,2007,2008 ako súčet obratov. Uchádzač túto podmienku preukáže na samostatnom liste, podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzačom. 
 Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): 1. Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak sa uplatňujú): Obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň štandardov : požaduje sa za roky 2006, 2007, 2008, celkový ročný obrat uchádzača min. 1,8 mil EUR za každý rok, alebo min. 5,4 mil EUR za roky 2006,2007,2008 ako súčet obratov. Uchádzač túto podmienku preukáže na samostatnom liste, podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzačom. 
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
 Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na uskutočnenie prác: – zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Zoznam stavebných prác musí byť z oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka ( v popise sa bude jednať o realizáciu pozemných stavieb, t.j. práce definované v predmete zákazky). Zoznam bude podpísaný štatutárnym zástupcom a predložený ako originál alebo overená kópia. Na potvrdení musia byť uvedené údaje – meno a kontakt zodpovednej osoby odberateľa, kde je možné si tieto informácie overiť. Zoznam stavebných prác bude obsahovať stručný popis prác, ktoré boli v rámci zákazky prevedené. Zoznam bude uvedený na samostatnom liste so všetkými horeuvedenými požadovanými informáciami ! – údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác – uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na vedenie a uskutočňovanie stavieb – stavbyvedúceho v odbore – pozemné stavby. Doklad bude originál alebo overená kópia. Súčasne bude predložené vyhlásenie odborne spôsobilej osoby – stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celého trvania zmluvy, bude predložené ako originál s podpisom odborne spôsobilej osoby a odtlačkom pečiatky OSO. – Uchádzač predloží certifikát kvality (§ 29 zák.)(ISO – 9001)vydaný nezávislou inštitúciou, prípadne predloží iné osvedčenie , ktoré je rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu 
 Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): – obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň štandardov – zoznam stavebných prác bude obsahovať zákazky za posledných 5 rokov, pričom min dve zákazky budú v min. hodnote 600.000,0 EUR ( každá samostatne s DPH) v požadovanej oblasti , ktorej sa predmet zákazky týka.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
 
 
ODDIEL IV. POSTUP IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2. Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3. Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2. Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
 
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VO/2010-1
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
 Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
 Dátum: 4. 2. 2010
 Úhrada za súťažné podklady: Áno.
 cena: 300,0000 Mena: EUR
 Podmienky a spôsob úhrady: Súťažné podklady budú poskytnuté uchádzačovi na základe písomnej žiadosti uchádzača, uhradí požadovanú čiastku pri osobnom prevzatí súťažných podkladov v hotovosti do pokladnice verejného obstarávateľa.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
 Dátum: 19. 2. 2010. Čas: 09.00 h. 
IV.3.5. Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
 Do termínu.
 Dátum: 30. 4. 2010
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
 Dátum: 19. 2. 2010. Čas: 09.30 h. 
 Miesto: ako v bode 1 – II.posch. č.dv.1
 Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Za každého uchádzača sa môžu zúčastniť maximálne dve osoby. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie nie straším ako 3 mesiace a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. 
 
 
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie.
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno.
 odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program, prioritná os . 4 – Regenerácia sídiel, opatrenie 4.2. Infraštruktúra nekomerčných záchranných služieb 
VI.3. Ďalšie informácie
Všetky doklady a dokumenty, ktorými záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti musia byť predložené v štátnom jazyku v originálnom vyhotovení alebo v overenej fotokópii. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak budú prekračovať finančné možnosti prijímateľa a ponuková cena bude mimo očakávaného cenového rozpätia, alebo ak v podstatnej miere, nezlučiteľne so súťažnými podkladmi a oznámením o vyhlásení verejného obstarávania, bude obmedzovať práva verejného obstarávateľa. Ak doklady predkladá skupina dodávateľov, predloží v obálke s dokladmi aj vyhlásenie všetkých členov skupiny s uvedením, kto z členov skupiny zastupuje skupinu navonok v tejto verejnej súťaži. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnymi orgánmi všetkých členov skupiny. Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o VO musí splniť každý člen skupiny samostatne a to tým, že predloží doklady podľa § 26 ods. 2 alebo § 128 za splnenia podmienky podľa § 155 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní každý za seba osobitne a podmienky podľa § 27, § 28, §29 zákona o VO musí skupina splniť spoločne. 
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
11. 1. 2010